EFIT

EFIT, maj, sol och friska vindar

Söndag 10 maj och så var det dags för ytterligare en EFIT (Ett foto i timmen) och här kommer min dag.

08.00 Ligger och spelar lite mobilspel

09.00 Har kommit upp ur sängen. Ute skiner solen och blåser rätt friskt

10.00 Dags för frukost

11.00 Vilda som normalt är en innekatt fick komma ut ett tag.

12.00 Jag målar en av 2 ”gatupratare” min man snickrade till mig igår.

13.00 Mannen ifråga fixar med bottenfärgen på fiskebåten.

14.00 Nu har äntligen Hubbe fått komma ut från vintervilan

15.00 målade nästa gatupratare men det glömde jag fota

16.00 Ut på tur aldrig sur, eller nåt….

17.00 Riddersholms Naturreservat, över stock o sten…

18.00 vad gör man inte för att få se ett helt hav av ramslök

19.00 Middag på bästa pizzerian som även har annat på menyn som synes.

Det fick bli sista bilden för idag

Kram Eva

3 kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *